Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam sadece kasaya 15bin tl düşünüyorum.
Hocam sisteminizin bu halini kfg şeklinde 16-17bine toplarken neden sizden kfgsiz 15'e alalım ki? Teklifim parçalar sorunsuzsa 8bintl'dir. Satmayı düşünürseniz alabilirim.