hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam cozumu bulursan solermısın :d sacımı nezaman yıkasam 2 dk sonra çok hacımsız duruyor ekstra sac dıplerımdekı kepekten hala kurtulmuş degılım cıldıye tavsıyesı uzerıne bıoxcıen yogun kepek karsıtı sampuanla loprox sampuan kullandım fayda etmedı cok lanet bı durum
hocam kepek için clear tavsiye ediyorum bende vardı kullanıyordum kepekleri aldı komple ama her saçtan saça değişiyor sanırım arkadaşımda kullanmış cleari o sevmiyor yinede tavsiye ederim cleari deneyebilirsiniz