AlicanDumanova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alt yapı ikas görünüyor hocam, ikas ücretsiz sürümünü açtı diye haber gördüm bi bakın isterseniz
Genelde bu şekilde ücretsiz temalar sorunlu, eksikli oluyor diye biliyorum hocam. Bazı firmaların çok basit güzel uygun temaları bulunuyor sanırım.