petrades adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ibana iade kimse yapmıyor bilindik bir yerde içerde bakiye kaldı şimdi serviste yok çalışan ortada kaldık resmen
En başta konuşman lazım hocam bunu. Adamlar paraya çöküyor resmen hizmet sıfır.