Türkiye'de 3 bin tl satamadığım yazılımı yurt dışına 10 bin tl ye satıyorum.
Ne kadar ölücü olduğu buradan belli bizim insanımızın.
Paypal'ın olmaması işlerimizi bitiriyor yurt dışına satış yapamıyoruz.
Hal böyle olunca da Türkiye'nin şartlarına göre satış yapmaya çalışıyoruz ama yine yaranamıyoruz.