Bilgisizlik, tecrübesizlik ve ahmaklıktan geliyor.
Bir muhitte 40 tane döner satıcısı olsun, birisi fiyat arttırırsa diğerleri de arttırır.
Bir muhitte 40 tane satılık ev olsun, birisi fiyat arttırırsa diğerleri de arttırır.
Forum içi bazı kesimin güdüsü para kazanmak değil satış yapabilmek. Bu yüzden elinden gelse taban fiyatın altına fiyat verebilir.
İşveren olduğum halde ben bundan rahatsızım, kaliteyi etkiliyor. Kaliteli hizmet vereni bulana kadar saatler harcamak gerekiyor.
Yüzlerce grafik tasarımcı var ve her birisinin konu başlığı "MUHTEŞEM TASARIMLAR", "KALİTE SİZİN DE HAKKINIZ". Değil abicim. Vasat altı tasarımlar. Paintte bile daha iyisini yaparım.
Bazıları da taşeron ama sorsan "KAİNATIN EN İYİ PROGRAMCISI"

) Piyasa bilmeyene kitleme derdinde.
Tabi işinin hakkını verenleri, sözünün arkasında duranları tenzih ederim.