mouse ile bi dosyayı tutup çekip hareket ettireceğim zaman yarıda bırakıyor dosyayı kafayı yiyicem. Mouse'a noldu diyicem mouse yeni bilgisayar ayarlarında bi sıkıntı mı var bilen var mı?