Ben baya bağımlısı oldum bu işin, uğraşırken müthiş keyif alıyorum, daha önce öğrenemediğim birçok şeyi vibe coding sayesinde öğrendim, yapay zekanın bana verdiği her kodu öğrenmeye çalışarak ilerliyorum. Siz ne durumdasınız, neler yaptınız bugüne kadar? Forumda 1-2 günde bile çok harika işler yapanlar var. Çocukları 10 yaşında bu işe başlatmak lazım diye düşünüyorum, hem sıkılmazlar, hem düşünmeyi öğrenirler, hem de birşeyler üretmenin tadına ufak yaşta varıp, coder olmasalar bile, faydalı insan olabilirler.