Bu mantıkla,ben de neden ticaret yapanlar d**** diye sorarım.
3 sayfa ebook 250₺(isteyene konuyu anlatırım)
Sattıkları videolar Google driverde, zam yaptım,neden dolar artmadı, elektrik su zamlandi diye mi?
Tod TV satılıyor forumda.adam 2 kapakla daha daha uygulamasından alıp duruma göre 50-100 200e bile sattılar
Sadece bir web sitesi adresi için 3000₺ isteyen var
Türkiye'de enflasyonun kaynağı maliyet,arz talep falan değil,%75 ahlaksızlık.
Çocuğun okul taksidi zamlandi,ben de zam yapayım.Hanimin kuaför masrafı arttı zam yapayım.
En basitinden,yıl sonu Aralık başında asgari ücrete zam tahmini üzerinden, ortasında gelen zam oranından bütün her şeye zam geliyor.
İşçi maaşlarının maliyet üzerinde %5 etkisi varken %50 zam ahlaksızlıktır.
Devam edebilirim .
Sorunuza gelirsek, haklısın,millet ölücü.
Bedava ver, üste para ister.
Sonuç,yine aynı yere geliyoruz, ahlaksızlık.
Sadece bir websitesi için 3000 lira isteyenler var derken hocam ? 1000 tl olmasını falan mı bekliyorsunuz ?