Kontrol panelinde Logs sekmesine ulaşabiliyor musunuz? Ulaşamıyorsanız phpMyadmin'den hata loglarına erişmeye çalışın. Xenforo logları dosya olarak değil DB'de tutuyor diye biliyorum.