Selamün Aleyküm arkadaşlar üst katta evim den iş yerime internet çektim mobil için wifi PC ve kamera için kablolu internet kullanıyorum. Totolink n350rt modem kullanıyorum. Evimde 200 Mbps hız internet kullanıyorum hız testi yaptım 195 -200 Mbps arası hız alıyorum. İşyerine cektigim kabloyu modeme takıyorum 90-95 Mbps arası hız alıyorum . Kabloyu modeme değilde direk PC bağlayınca 195 Mbps hız alıyorum fakat modeme takıp modem den PC kablo bağlayınca hız yarı yarıya düşüyor. Bunun sebebi nedir acaba modemde yapmam gereken bir ayarmı var . Bütün gün araştırdım sorunu çözemedim . Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Not. Modem önerisi olan tavsiye edebileceğiniz modem veya wifi çoğaltıcı ismini tam olarak bilmiyorum varsa yazarsanız çok sevinirim.