Sceptre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben dolandırılmam diyenlerin tokatlanmasi gibi değil mi?

Spam her zaman var olacak. Sistemin etrafından dolaşmak bitmez ,

Doğru nokta bro ben de aynı düşünüyorum. Yalnız mesajında tokatlanma benzetmesini google'ı insan gibi düşünerek söylediysen katılıyorum. Benim içinse çok çok 12 dolarlık domainim, sitem çöp olur yenisini sallarım. Hiçbir şey bilemezsem sosyal medya trafiği çekmeye çalışırım, google ads benzeri zamazingolarla sözüm parama geçer yolunu bulurum kanaatimce. Ama dediğim gibi söylediğine katılıyorum, haklısın.

Açık söylemek gerekirse bende whitehat'le uğraşacak eğilim hiç olmadım. Sabır konusunda epey piştim ama Bu whitehat için çabalamayı ne kadar uğraşmak isterim bilmiyorum. Ha onu yapan arkadaşları takdir ediyorum tabii. Öylesi daha kalıcı aslında. Ama işte ne istediğine, beklediğine bağlı.