Yazım hatası olmuştur optikçiler lise mezunu kişiler de olabiliyor onlar çok doktor yazısından anlamaz onlar da muzdarip devletin hatası işte aslında direkt barkod şeklinde olması lazım optikçiler bir sürü üçkağıt yapabiliyor barkod olmayınca
1. Hata ihtimali gözlüğü okuyan makine hastanede yanlış okudu.
2. Hata ihtimali o makine fişini doktor reçeteye yanlış girdi.
Optik kağıdı yok e reçete. Az önce baktım sisteme 1.0 olarak girilmiş.
Gözlük firması ile görüştüm yeni reçete yazdırın müşteri memnuniyeti için bir sağ camları değiştiririz dedi.