Doktordan gözlük yenilemek istedim.
Hastane ölçüm cihazı ölçtü
Doktor o fişe göre reçete yazdı
İşletme o dereceye göre gözlüğü ayarladı. Dereceli hem güneş, hem normal gözlük yaptırdım. Sağ gözüm bulanık görüyordu, bir ölçtük eski gözlük 1.75, yeni gözlük 1.00 dereceli.
Ya hastane makinesi yanlış ölçü, ya da doktor o fişe göre yanlış reçete yazdı. İkisi de eski gözlüğüme göre makineden ölçtü.
Atasun 1 ay içinde ücretsiz değişim yaparız dedi ama güvenemedim. Bu durumda ücretsiz olmayacak olsa bu camın sorumluluğunu kim alacak? Birde en iyi şekilde yaptım uzun süre kullanacağım diye.