merhaba, kullanmadığımdan dolayı kenarda duran tabletimi satıyorum,
elimden yere düşüp köşesinden hasar aldı ekran ve dokunmatiği değiştirildi tuş takımı kaybolduğu için iğne ile aç kapa yapıyorum, masanızda 2. ekran olarak kullanıalbilir yada çocuklar için oyun oynama tableti olarbilir, uzun süredir kullanamdığım için kullanımd deneyimi hakkında bilgim yok malesef, kılıf takılı iken kırık kısım çok belli olmuyor.
özellikler: