Gibirnet'ten yetkili bir arkadaş ile yaptığım görüşmede yapılan saldırılara ait mars veri merkezinden log talep etmişler ve verilmemiş. Devamında da gibirnet'in şikayette bulunduğunu söyledi. Durum uzayabilir sanırım.