DOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@YEF DİGİTAL; kayıtsız kullanılabiliyormu cihazlar imei atılabiliyormu yoksa iphone gibi bunlarda 8 aymı kullanılıyor ?
Server kayıtları var ama suan acık değiş