Arkadaşlar selamlar. Bir karar aşamasındayım. İstanbula taşınıp yazılımcı olarak çalışmak istiyorum. 8-9 yıllık yazılım geçmişim var. Sağlam referanslarım var.
Maddi sorunum yok. Amacım maddiyattan dolayı taşınmak değil. Sadece yaşadığım şehirde artık boğuluyorum yaşadığımı hissedemiyorum. İnanılmaz sıkıcı bir yer. İstanbulda yoksulluk sınırı üstünde gelirim olsun yeterli görüşündeyim.
Şuan yazılım piyasası ne durumda tecrübeliyim o konuda sorunum yok. Daha önce böyle bir karar almış arkadaşlar yorumlarınız nedir acaba?
Hocam o zaman kadıköy moda gibi bir yere taşınmalısınız. Oralar baya aktif. Diğer türlü istanbul'da bir yerden bir yere gitmek büyük zaman kaybı.
Bende yazılımcıyım. Nereye gitsem min 40dk trafik. kalabalıktan boğuluyorum