5 Km'Lik yol 1 saat sürebiliyor. Yürüsen daha kısa sürüyor.
Trafik park yeri sorunu , hafta sonu gezeyim diyorsun trafikte yine küfür ediyorsun sinirden. Gittiğin yerler kalabalık , resmen insanlar üst üste.
Berbat bir durum.
Millet kaçmaya yer arıyor , maddi zorunluluk dışında istanbul tercih etmek mantıksızdır.