İstanbul'da yaşıyorum, kiram yüksek. Akşam bir yere gitmeden önce gelince acaba 1 saat park yeri arar mıyım diye düşünüyorum mesela. Ayrıca 5 km öteye 1 saatte gidiliyor. Bende İstanbul'da yaşayan birisi olarak örneğin kısa mesafelere en az yarım saatte gitmekten bunaldım.

İstanbul'un artık eskisinden de kalabalık olduğunu düşünüyorum, her sene çekilmez bir hal almaya devam ediyor İstanbul.