Tecrübelerinizi / yeteneklerinizi bilmiyorum yapacağım yorumu ona göre şekillendirin ;
Doğma büyüme 30 yıldır İstanbul'dayim. Kalan 80 şehrin abartısız 50-55ini gezmişimdir, İstanbul güzel şehir gerçekten ama burda yaşamak dışarıdan gelen insana zor gelir. Başlarda şehri tanımadığınız için hoş gelebilir ancak trafiği kalabalığı zorluğu yoğunluğu falan derken bıkabilirsiniz. Bunun yanı sıra ne kadar kazanırsınız ya da durumunuz nedir bilemiyorum ancak pahalı bir şehir. Kira deseniz ort 25-45k arası, araç alsanız bı dert almasaniz bir dert. Yemesi içmesi falan rahat olarak yaşam surebilmek için min 130k maaş alınmalı.
Dediğim gibi şahsi yorumum katilip katılmamak size kalmış