Geçenlerde bizim firmaya kira ödemesi diye bir ödeme geldi. Ama kira ödemesi değildi. Firma yetkilileri parayı iade etti vergi çıkmasın diye. İnternet bankacılığı üzerinden XXX işlemin iadesidir diye geri gönderdik. Siz de öyle yapın.