AsiLTurK025 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım sen avukatsız ilerleme.. sağlam bi avukat bul o gerekeni yapar, en basit hatan yazacağım devrik bir cümle bile davayı sana kaybettirebilir..
Avukatlarda çok insafsız, 40bin tl önden isteyen bile var zaten tazminatım ne ki 40 vereyim