Adrosca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu gibi işlere girerken istifa dilekçesini önden imzalatıyorlar. Bu bile geçerli değildir. Kamera görüntüleri, hesabına yatan maaş ve şahitler ile birlikte eksiklikleri belirleyip haklı fesih yapabilirsin.
Bu gibi konuyu bir avukat aracılığı ile yapman çok sağlıklı olacaktır. Tabi avukat masrafları ekstra pahalı ama iyi bir araştırma yapmanı tavsiye ederim.

Eğer haklı çıkarsan kıdem ve ihbar tazminatı alabilirsin.

Mobing yaparak kağıtlar imzalatıldı ama hesabıma yatan maaş ve kamera görültüleri, şahitler ve yaptığım tüm işlemler bu gibi işlemleri çürütecektir.
İhbar vs alamaz sadece kıdem alır..