Hocam şu an ben yazıldım mesela bir kuraya ve kazandım ama evi teslim ettiklerinde eğer ki manzarası iyi değil ve cephesi sıkıntılı bir yer olursa başka birine deviredicem benim adıma ödemelerini geçer ama ev onun olur dusuncem bu yönde