Hayatı çok ciddiye alıyorsunuz, kategori maxigeyik ve sohbet ve sosyalleşmenin ne gibi zararı olabilir
Siz şu ekonomideki hayatı çok basite alıyorsunuz heralde günde 3 kuruş okul masrafını çıkarabilmek için ticaret konusu açan öğrenciler var. Burası ticaretiyle tanınmış bir forum benim şahsi görüşüm burada Maxi geyik sohbet kategorileri bile gereksiz