Kategori ticari değil ama çoğu kişi ticareti ana sayfa son konulardan takip ediyor. Ticaret konuları direk aşağıya düşüyor.
Ne alaka hocam senin mantığına bakarsak o zaman r10 tüm sosyal kategorileri kapatsın burada hiçbir konu açılmasın etmesin. R10 da belkide çoğu kişi sadece sosyalleşebilmek için kalıyor bu kafayla ilerlemeyin.
Hocam adına üzüldüm gerçekten kızlar çok tuhaf. Aslında sen kendini ulaşılamaz yapıcaktın ilk başta sana açılınxa sen düşüncem falan deseydin keşke.