selamlar 2 aydır bir kızla düzenli olarak görüşüyorum akşamları buluşuyoruz en kral yere de gidiyoruz parkta çekirdek kola bile yapıyoruz 1 hafta önce -2'de parkta oturup sabahladık mesala bu arkadaş her gün sabahları beni arıyor
canım bitanem günaydın filan felan tabi ben pek umursamıyorum sana da günaydın vs. bir anda bana açıldı senle çok iyi vakit geçiriyorum eğlenebiliyorum gülüyorum mutluyum bunun adını yavaş yavaş koyalım ciddi bir anlamda
adını koyalım dedi...
"işte ben orda bo** yedim."
neyse bende dedim iyi tamam bende seninle vakit geçirirken mutluyum eğeleniyorum hoş güzel aradan sadece 3-4 gün geçti bir ablasıyla dışarı çıkacağını söyledi
7-8 saat oldu ne arıyor ne yazıyor en son ben aradım açtı müsait değilim 5 dakikaya arayacağım seni dedi arkada erkek sesleri sonrasında bir mesaj
bana karşı olan hislerinin gerçek olduğunu biliyorum duygularınla oynamak istemiyorum sana karşı bir şey hissetmiyorum
bende direkt eyvallah Allah bahtını açık etsin yazdım konuşmayı kestim.
sonuç şu bana mı böyleleri denk geliyor genel olarak türkiye de kızlar mı böyle 2 ilgi verince veya hislerine efendi gibi karşılık verince
hemen değişiyorlar ulan rus,alman,azeri sevgililerim oldu hiç birinde ne ben bu türk kızlarındaki egoyu gördüm ne de saygısızlığı ne de dengesizliği
sizin başınıza böyle şeyler geliyor mu ?