Aslında güzel bir dating app
@Lawliet; arkadaşımızda var ama satılık mı bilmiyorum. Bir sürü projesi var. Ayıracak zamanı olmayabilir
Tülin abla ona ettiğimiz masrafı biliyorsun, satarsak çok zarar ederiz sanki. Birkaç yerinin düzelttirilmesi ve bir iki özellik eklenmesi lazım, o yüzden öylece duruyor. Bu konu sahibi dostumuzun benim isteyeceğim fiyata bütçesinin yeteceğini sanmıyorum, malum senden aldığımız kurumsal console falan var.
Arkadaş uygulama satın almak değil de bizimle ortak olup çektiği müşteri başına toplam geliri falan paylaşmak isterse anlaşabiliriz ama. Eğer başkasıyla karıştırmıyorsam
@disavurum; kendisiyle görüşmüştü de sıcak bakmamıştı arkadaş.