Konu
Askerliği nerede yaptınız?
14-04-2025, 07:25:38
#55
ilyasutkum
BadTrips adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende 10. bölükte yaptım
2021 senesinde kazancı bölüğüydü. genel olarak güzeldi
usta istanbul şile
2023 kasımda birliğe katıldım hocam kütahyanın 4 mevsim havası ve son sıra hariç çömel dışında çok problem yaşamadım 😂