Ne istediğinizi belirtirseniz bence daha net öneriler gelebilir.

Örneğin hali hazırdaki sistemlerin varyant sistemlerini mi beğenmiyorsunuz ? Ya da ödeme yöntemleri ? Yönetim panelinde neyi görmek istiyorsunuz ? Raporlar mı yetersiz ?