Temayı sorun etmem diyorsan, açık ara İkas der geçerim. Sadece benim gözlemlediğim kadarıyla çok fazla tema seçeneği yok. Olan temaları düzenleyince de ortaya çok farklı bir şey çıkmıyor. Emin olmamakla birlikte, üst paketi alırsan sanırım özel tema yapıyorlar sadece. Umarım yakın zamanda tema sorunu için bir çözüm bulurlar.