Karbon 14'le imzayı attığın tarih ve zaman anlaşılıyordu sanırım öyle hatırlıyorum emin değilim. Mesela benim imzam direkt "esc" yazıyorum, hiçbir yeteneğe gerek yok el yazısı bilen biri taklit edebilir, ama o an orada olmadığımı kanıtlamam gerekir sanırım.