hzferhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkincisi kötü hikaye olarak bence ( kesinikle Alex öldü diye değil)
hikayesini açıkçası hatırlamıyorum ama küçük yaşta oynadığım için benim çok hoşuma gidiyordu