Cursor ile web tasarım yaptırmak bazen zorluyor. Bazen istediğim gibi tasarım veriyor fakat ufak hata için saatlerimi verdiğim zamanlarda oluyor. O yüzden kodsuz figma aracını öğrenip frontend kısmını figmada yapıp backend kısmını ise cursora yaptırsam. Nasıl olur? hem istediğim tasarımıda yapmış olurum
webflow ile de front end halledebikirsin. Webflow da export yapip html, css, javascript ciktisini cursor aktarip ordan devam edebikirsiniz