Cursor ile web tasarım yaptırmak bazen zorluyor. Bazen istediğim gibi tasarım veriyor fakat ufak hata için saatlerimi verdiğim zamanlarda oluyor. O yüzden kodsuz figma aracını öğrenip frontend kısmını figmada yapıp backend kısmını ise cursora yaptırsam. Nasıl olur? hem istediğim tasarımıda yapmış olurum