METE0R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç komik değil, açıldığını biliyorum.
Komik olduğu için emoji bırakmadım hocam, kapanma türüne bağlı olarak evet açabilmeniz bi ihtimal, başarılar dilerim