sezeregemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur hocam birazcık baktım fakat arayüz olarak kötü gibi çok eski kalmış. Benim paketim biraz yenilikçi bir de dediğim gibi zincir ya da zincirleşen markalar için gerekli olan işlevleri karşılıyor.
Selam olsun,
Arayüz konusunda müşterinin görmediği bir ekranda yenilikçi yaklaşımınızı anlamadım ama vardır elbette bir gerekçeniz.
Çoklu şube kullanımına uygun, senkrondur zincirleşen markalar için olan endişenizi anlamadım.
Dilerseniz arayıp onlara sorabilirsiniz ben 7 şubemde aktif olarak kullanıyorum hani zincir sayılıyorsa bir sorun yok.
Depo, merkez, şube vs. yönetimi var ama sizin ihtiyacınızı tam anlamadım.
İçinize sinen bir yazılım bulursunuz illaki benimki sadece +5 yıldır edindiğim tecrübe.
Belki ben alıştım ekranına daha yenilikçi ekranlara bende ilgi duydum şimdi kontrol edeceğim.
Bazen alışınca yenilik aramıyorsunuz bende kendimi o konuda biraz geliştireyim.