serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

Ben işletmelerimde makrocell kullanıyorum.
Gayet memnunum kendi sitesinden ulaşabilirsiniz.
Bedavadan reklamını yapalım adamların, hak ediyorlar.
Doğrudur hocam birazcık baktım fakat arayüz olarak kötü gibi çok eski kalmış. Benim paketim biraz yenilikçi bir de dediğim gibi zincir ya da zincirleşen markalar için gerekli olan işlevleri karşılıyor.