Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bunun için Vercel platformunu kullanmıyorsunuz, başlangıçta hiç bir ücret ödemezsiniz ve proje büyüdükçe kaynak kullanımına göre plan yükselterek ücret ödemeye başlarsınız.
Alışmak kötü bir huy
Böylesini tercih ediyorum açıkçası, böyle alıştık böyle gidiyor...
Yine de teşekkür ederim öneriniz için