Neden bunun için
Vercel platformunu kullanmıyorsunuz, başlangıçta hiç bir ücret ödemezsiniz ve proje büyüdükçe kaynak kullanımına göre plan yükselterek ücret ödemeye başlarsınız.
Alışmak kötü bir huy
Böylesini tercih ediyorum açıkçası, böyle alıştık böyle gidiyor...
Yine de teşekkür ederim öneriniz için