Aradığınız crm bu
https://www.r10.net/script-satisi/38...92-000-tl.html ve bende kullanıyorum fakat bir süre sonra bunun yetersiz olduğu ve dataların sağlıklı işlenmediğini fark edeceksiniz o sürede de harcanan reklam bütçesinin nasıl çöp olduğunu göreceksiniz.
Personeli tam kontrol edebilecek bir sistem olmalı, Çağrı başlatmalı, gelen çağrı yanıtlanmalı tüm çağrılar kayıt altına alınmalı + (ses kaydı) Aksi halde personele maaşından daha fazla prim de verseniz işi boşlayacak.