Merhabalar, ramazanın ilk günleri yani ortalama 1-1.5 ay önce Vodafone ğzerinden bir hat aldım. Bu hat daha önce kullanılmış ve yeni iptal edilmiş bir hat. Kişinin banka sms’leri, çocuğunun okul devamsızlık bildirimleri, elektrik faturası vb. Tüm her şey bana geliyor. Vodafone’a ulaşmaya çalıştım sadece numaranızı değiştirebiliriz oda 130-140₺ diyor. Nasıl bir yol izleyebilirim? Ne yapsam bu sorunu çözebilirim? Her gün düzenli olarak reklam smsleri geliyor garip garip smsler geliyor buna bir çözüm bulamadım henüz. Gelen faturalardan vs. İsim şıkartarak deneme yanılma yöntemi ile numarayı eski kullanan kişiye ulaştım sosyal medyadan kişi de şikayetçi olacağını söyledi ama artık mesajlara cevap vermiyor numarayı sistemlerden değiştirmeye tenezzül bile etmedi. Yardımlarınızı fikirlerinizi bekliyorum 🙏🏻