Botumun Ücretli Versiyonunu Yapmaya Başlayacağım Ücretli Versiyonu Sizce Nasıl Olmalı? Neler Olmalı?

Ücretsiz Botuma Ücretsiz Olarak Özellik Eklemeli miyim? Bu şekilde yeterli mi? (Ücretsiz Olduğu için?)

ÜCRETSİZ BOT KONUSU;
https://www.r10.net/programlar/44195...ipci-botu.html