Merhabalar,
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz.
Foruma açmış olduğunuz konu öncesinde, aktifte var olan destek sistemimizdeki destek talebinize, tüm sorularınızla ilgili en hızlı şekilde yanıt verilmektedir. Konuyla ilgili olarak, yaşamış olduğunuz bir aksilik, yaşanan bizden veya sizden bağımsız, kontrol edilemez seviyede bir durum olan versiyon sorunu (Windows 2012 kullanımı) ile ilgili detaylı bilgi aktarımı paylaşılmıştır. Bu konu hakkında tarafımızla paylaştığınız özel mesaj üzerinden de sizlere ek bilgi paylaşımı sağlanmıştır.
Bu konunun ilk mesajında da paylaştığınız 'Edit4' de yer alan destek ekibimizin yanıtı da, aslında konunun genel özeti ve yaşanan sorunun detaylı bilgilendirmesini yapmaktadır.
Harici olarak dilediğiniz her zaman destek sistemimiz veya 7/24 çalışan çağrı merkezimizden de her zaman bilgi - destek veya olası tüm sorularınıza karşılık yanıt alabileceğinizi hatırlatmak isteriz.
Bilginize sunarız.
İyi çalışmalar.