Faruk TURGUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi ki başlatabilirsiniz. Bu da olayın olduğu zaman ki konum ayrıca belki bunuda eklersiniz .
https://www.r10.net/sorum-var/416188...-yardim-2.html
Tamam ben söyledim söyleyeceğimi. O zamanki sahipleri kimse gidin ondan hesap sorun. Şimdi gerekli şikayet konusunu açıp sonrasında gerekli işlemleri başlatıyoruz.