Faruk TURGUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ikili münakaşaya gerek yok ki ne yılı ? Benim için konu kapandı. İyi forumlar savunma yapmadan önce biraz araştırın. Birde yalancı çıkıyoruz ya.
https://prnt.sc/F8AiaQ_35thV

Konu üzerindeki itibar sarsıcı mesajı silmezseniz bende gerekli aksiyonları almak için işlem başlatacağım.