Hocam ikili münakaşaya gerek yok ki ne yılı ? Benim için konu kapandı. İyi forumlar savunma yapmadan önce biraz araştırın. Birde yalancı çıkıyoruz ya.
Okumayı bilmiyorsunuz bence. Konu benim için kapanmadı. Ben zaten kendim yazdım olduğunu ama okumayı bilmiyorsanız ne diyeyim. Silme gereği bile duymadım eski index olduğunu belirttim.