geçmiş olsun hocam
elbistan'da iki depreme de 4. katta yakalandım pek hoş hissettirmiyor
her ihtimale karşı 20 lt lik bidon ile yakıt ve su koyun sağlam bir yere... bunlar elinizde olursa gerisi bir şekilde halloluyor