Hocam sizlere maili aldıktan sonra bağlantı bilgileri iletilir. Eğer maili panel üzerinden siz kurduysanız orda da ilk girişte gelen mailde bilgiler yazar (sunucu adı, şifre vb).
Outlook yeni hesap eklerken pop veya imap şeklinde ekleyebilirsiniz. Temel farkları biri sunucuda barındırırken biri localde yedek tutar (POP3 tavsiyemdir).
Gerekli bilgiler e-posta, şifre, sunucu, port vb giriş ekranında bilgileri girerek kurulumu tamamlayabilirsiniz.
Youtube üzerinden Outlook Pop3 (veya imap) kurulumu aratırsanız, görsel olarak ta inceleyebilirsiniz.