Selamlar,
Tarayıcı üzerinden twitter a giriş sağlayamıyorum.
Millenicom ev interneti kullanıyorum. Ev internetine bağlı olan hiçbir cihaz ile twitter a giriş sağlayamıyorum. Müşteri hizmetleri bizlik değil dedi. Reset çerez silme hepsini yaptım.
Önerisi olan var mı?
Genelde yeni tabi eski farketmez internet aboneliğine geçildiğinde
güvenlik koruması açık bir şekilde internet bağlanır hocam. Servis sağlayıcısını arayıp bunu kaldırın kapattırın düzelir başıma geldiği için ordan biliyorum.👍